Postat de: cristina | Septembrie 14, 2009

A venit toamna….

A venit toamna. Au inceput sa se decoloreze frunzele si simt ca o sa-mi rugineasca si mie sufletul in mii de nuante de sentimente.
Astazi am descoperit de ce experimentul meu risca sa esueze. De fapt, nu trebuia sa nu gandesc, ci sa nu imi mai pese. De maine o sa imi incordez toata vointa.
Toamna asta vreau sa invat o tactica a sufletului.
M-a apucat dorinta de saruturi infinite, de zile de stat in pat, cu sosete groase in picioare si carti de adunat pe noptiera. Am sentimente de cheltuit, dar eu vreau sa le pastrez si sa le dau la fiecare in parte o expresie de dans. Apoi sa ametesc in piruete, de fericire.
O sa ies pe strada si o sa-mi folosesc gura ca sa zambesc, fiindca este politicos sa fii vesel. Am multe zambete de raspandit, oamenilor care le merita.
Si o sa ma joc cu frunzele ruginite. O sa le calc in picioare. Cui ii mai pasa?!


Responses

  1. cred ca pe frunze le doare, si plang daca le calci, doar ca uneori se bucura de fericirea celui ce se joaca prin ele si atunci uita de durere.

    dap, toamna e de cheltuit, iubit, si cuibarit : )

    toamna frumoasa!
    >:D<

  2. si de cand nu mai e vesel sa fii politicos?
    nu o lua ca pe un sfat dar daca tot zici ca ai atatea zambete, cerne cateva si in buzunarele celor care nu merita. toamna incepe cu tine si te roaga cu ochi umezi sa sadesti cate un sambure de zambet in fiecare tip de sol: dulce, ud, rece, mort.
    Toamna cu gust de scortisoara!

  3. le pasă oamenilor care merită zîmbetele tale🙂

  4. @Monomaniac

    Toamna mea are gust de covrigi calzi. Si am atat de multe zambete, caci cu siguranta o sa le imprim pe buze si atunci cand dau de oamenii care nu le merita. Iar toamna asta o sa incep sa sadesc nu numai ce-mi place….

    @arc-en-ciel

    Pentru oamenii carora le pasa de zambetele mele am mai mult decat un zambet, un curcubeu de zambete🙂

    @babacilu

    O toamna frumoasa si tie iti doresc si astept cat mai multe fotografii ruginite
    >:D<

  5. mda, asa este! asteniile de toamna nu pot fi tratate. de ce sa nu ne bucuram de ele, in final?! o idee optimista ce merita tot respectul cuvenit.in ceea ce priveste zambetele o consider o idee mult prea personala pentru a putea comenta.

    asteptam cu viu interes crizele de personalitate dinaintea craciunului.

  6. Optimismul unor oameni ma face sa vreau sa adun multi iepurasi albi si pufosi si apoi sa ii impusc in cap. Individual. In repetate randuri, eventual.
    Toti oamenii sunt rai. Cu cat te obisnuiesti cu asta, cu atat mai bine pentru partea rationala din tine. Doar ratiunea iti poate oferi suficient confort cat sa supravietuiesti fiecarei zile.

  7. „De fapt, nu trebuia sa nu gandesc, ci sa nu imi mai pese de reactiile imaginatiei mele chinuine. [..] Toamna asta vreau sa invat o tactica a sufletului. Sa imi fiu eu margine mie.”

    Intelepciunea asta ar putea fi panaceu pentru inima… Dar tot aici io gasesc si ironia nemiloasa a vietii. Sau macar a inimii. Mi se pare ca asta ar fi o lectie cu care te nasti. Nu vreau sa fiu pesimista, la urma urmei, o lectie invatata e mai valoroasa. Dar eu cred ca e greu. Unii oameni nu se nasc cu margine.🙂

  8. @Ruxandra

    Unii oameni au margine colturoasa. Eu vreau una lina, de mobila veche, ce se cere mangaiata.
    Tactica sufletului vreau sa ma surprinda si sa ma invete lucruri noi deopotriva.
    Dar cel mai mult cred ca imi doresc, totusi… sa imi pese…

  9. Foarte frumos scris si o toamna care sa iti aduca tot ceea ce iti doresti…

  10. @fireflight

    Multumesc. Astazi mi-a adus confirmarea ca nu mai exista oameni in care merita sa cred.
    O sa stau cu sosetele in picioare, in casa si o sa astept omul acela minunat, care imi va aduce bucurii simple.

  11. @wolfandman

    As vrea sa urlu: shoot me again, I ain’t dead yet.
    Dar ai dreptate. Lucrurile bune au disparut sau au fost calcate in picioare de cele rele.

  12. A venit toamna – anotimp trist, nici melcii nu-şi mai scot antenele, să ai de ce-i sodomiza. Din partea mea, „învaţă să cânţi la trompetă sau chitară”.

  13. cam tot ce ţi-aii putea dori de la o toamnă aşa lipsită de viaţă …
    I like it 8->

  14. ţi-ai* :”>

  15. @shotiutza

    Da, dar nu o sa fie o toamna lipsita de viata. Poate doar de oamenii goi care nu o sa mai fie langa mine. Poate doar cu sufletul mai gol, dar mai curat. Poate cu eu in perfecta comuniune cu mine, cu toate marginile si cu toate adancimile mele.

    Si tie iti doresc o toamna cat mai minunata. Iti multumesc ca ma citesti.


Lasă un răspuns

Categorii

