Postat de: cristina | Mai 9, 2009

4792348573924857

„Hai sa ne jucam de-a vacanta!”  ii spun, la telefon.
„Pot sa ma dau la o parte sau sa ma tin bine precum intr-un carusel…” imi raspunde.
Si las ochii in jos, incercand sa caut ceva, inauntru, unde nu mai este nimic. De’as avea sticlute cu solutie speciala, asemanatoare turnesolului – rosu in mediu bazic, albastru in mediu acid, sa o arunc pe oameni – si sa nu le pateze hainele, doar sa imi indice culoarea acestora, daca sunt buni sau rai. Daca au suflet de cozonac sau limbi rele si uscate, cu ciulini pe varf.
As adormi mai lin noaptea, numarandu-i in gand pe cei buni, cu care oricum nu stiu cum sa ma comport.
Si as putea face asta in fiecare sambata, cand nu mai sunt absorbita de nimicurile grave ale vietii, de toate gandurile goale care imi bruiaza existenta si ma cupleaza ca un motor incins la serviciu, la obisnuinte, la grijile viitorului. Cand semaforul dinauntrul meu nu mai dirijeaza corupt starile de spirit in care ma pot exprima, asa, cum sunt eu… Atunci cand sunt fericita ca sunt bine si ca sunt inconjurata de oameni buni – care sunt mult mai multi decat cei rai – si castig mai mult decat un sat intreg din Africa, desi nu am tot ce imi doresc.
Si daca alchimistul cu fiole exista, vreau sa fac si eu o comanda de dopamina, va rog. Aici mi-am terminat ultima doza. Iar privind fiolele alea, vreau unele care sa imi indice oamenii buni pentru mine, nu asa, in general.


Responses

  1. Intotdeauna sub influenta a ceea ce nu esti tu lumea va parea un miraj


Lasă un răspuns

Categorii

