Postat de: cristina | Aprilie 21, 2009

cauta-ma tu

*

„Omul pe care il astept imi va aduce bucurii simple.
Imi va spune ca am vocea ca o paine, ca lucrul care i-ar placea cel mai mult ar fi sa cumpere cu mine ceva in rate (un frigider sau chiar un lucru mai mic, un aspirator daca se poate); sau mi-ar spune ca-i place sa mearga cu tramvaiul si sa manance covrigi; sau, cu fata toata o intrebare, strambandu-si picioarele in fel si chip: „Stii cu ce seman acum? Cu o litera…”
In sfarsit, acest om mi-ar spune ca daca m-ar pierde s-ar imbolnavi de o boala care n-are nume. Iar eu m-as gandi ca stiu de ce sa traiesc, pentru ca altfel ce s-ar face fara mine?
Omul pe care il astept exista undeva.”

*

Gabriel Liiceanu – „Scrisori catre fiul meu”


Responses

  1. omul pe care il astept imi zice „hai” si eu il urmez fara sa intreb unde. vine cu mine la bere si ma priveste pe furis si imi ghiceste gandul din incruntarea sprancenei, din pozitia cotului. vine la mine acasa si isi lasa pe masa cheia sufletului si cardul de acces in sertarul ascuns din inima doar ca sa vina mai tarziu sa le ia inapoi. alergam noaptea in parc doar ca sa prindem seara sa ne asezam sa privim stelele , sau sa ne lasam priviti de ele ? omul pe care il astept esti tu sau tu sau tu.

  2. Omul poate fi oama si il devine o. Si de ce sa nu il cauti tu pe om?


Lasă un răspuns

Categorii

