Postat de: cristina | Martie 29, 2009

nevoia de a-ti proiecta aproapele pe pereti

De fapt, Tu asa erai, numai eu, ca un copil, te-am ridicat sa ma joc cu tine, m-am indragostit si te-am proiectat stramb pe toti peretii sufletului meu. Esti atat de fals si de gol ca imi vine sa vomit toti fluturii din stomac pe care ii aveam cand te vedeam, cand ne atingeam mainile facute din materiale diferite.
Da. Ne proiectam pe pereti imaginile inchipuite, diforme – insa aproape perfecte, asteptarile, nevoia de aproapele nostru. Asa sunt si eu, mazgalesc umbre, ca o consecinta indirecta a ignorantei pe care o practic in privinta vietii mele interioare, imi cladesc o imagine frumoasa despre mine hiperbolizand ce este in jur. Am ajuns sa-mi modific metabolismul atat de bine ca aproape pot sa respir prin altii. Prin oameni cu calitati si defecte, cu care ma obisnuiesc si pe care ii atarn pe pereti. Apoi ii venerez. Umbra ta nu arata tabla zgariata, scartaitul incheieturilor vechi, pe care eu le ungeam, fiindca tineam la tine, becul ars ce iti servea drept ochi.
Mi-ai jucat jocul. Umbra ta a ajuns singura dovada a existentei mele. Ma infiori.
Gata.
Te las sa imi aluneci din mana, te scap jos, in mizeria ta, te las sa colcai in ea. Nu mai dorm singura. Mi-am cumparat pantaloni de pijama nu cu unul, ci cu sute de roboti, iar din ei, 14 tot sunt mai cinstiti ca tine.


Responses

  1. eu sunt mai mare decat umbra mea

  2. Iti pot imprumuta ochii mei multi de pe pijamale. Imi dai la schimb un robotzel?

  3. @vas
    tu esti mai mare fiindca inca mai ai zapada de asta iarna pe umeri si pe crestetul capului:)

    @Amonet
    sigur ca da, insa trebuie sa existe tot timpul o relatie de 1:2, adica un robotel la 2 ochi, in cazul in care unul din ei se emancipeaza si vrea sa priveasca lumea din jur.

  4. in general oamenii isi pierd simtul pasiunii in momentele despartirii. despartirea pasionala este cel mai bun semn al unei iubiri eterne. a aproapelui, firesc!

    lasa fluturasii expulzati de manie din stomac sa stea putin in gura. poate isi vor gasi loc sa iasa pe urechi, te vor prinde de ele si te vor duce spre taramuri in care nici n-ai visat!

  5. @tsk
    stadiul provizoriu al fluturasilor in gura nu este unul bun, fiindca la un moment dat voi deschide gura sa vorbesc.

  6. Titlul corect ar fi fost:

    „Nevoia de a-ti proiecta aproapele in pereti”

    sau de ce nu

    „Nevoia de a-ti proiecta aproapele prin pereti”


Lasă un răspuns

Categorii

