Postat de: cristina | Martie 7, 2009

eu sunt un nasture

mybuttons

Peste doua saptamani plec la Praga. Abia astept sa ma plimb iar pe strazile de piatra, sa inspir aer kafkian si sa ascultand „Rest my chemistry” – melodie care am descoperit-o accidental pe ipod cand vizitam castelul si de care m-am indragostit iremediabil. Mi-am adus asa aminte si de cei trei nasturi cu castel pe care mi i-am cumparat anul trecut de acolo, cam in aceeasi perioada, nasturi pe care nu i-am cusut la nicio haina, pana astazi, de teama sa nu ii descos mereu cand schimb anotimpul sau fiindca nu am putut alege o haina suficient de valoroasa care sa ii poarte. Stau de un an inchisi intr-o cutie de tabla, in dulap.

Sunt oare si oamenii precum nasturii? Ne este atat de teama sa ne atasam de cineva? Sau efortul de a te descoase e asa greu de suportat, ca uneori renuntam a ne mai apropia din start? Eh, sa nu mai spun de situatia in care nu esti bine cusut si intr-o buna zi pur si simplu te pierzi pe strada iar nimeni nu observa lipsa ta. Pe urma esti inlocuit doar ca o necesitate. Sau cazul in care gaica hainei este mica rau, si oricat te-ai chinui sa te potrivesti, ceva nu merge.
Poate pana la urma, depinde de ce fel de nasture esti. Eu, de exemplu, sunt un nasture pestrit care asteapta un ac dibaci sa il coasa de haina cuiva. As vrea doar sa nu fie una foarte ponosita.

De cateva zile simt ca beau in fiecare dimineata in locul cafelei mele negre si adanci o infuzie de plante de fericire, pe balcon, alaturi de o muscata rosie.
Jos, in strada, oamenii se amuza atat de copios de fericirea mea, ca le sar nasturii de la paltoane, de ras.


Responses

  1. Puteai cumpara mai multi nasturi, pentru mai multe haine. Trebuia sa fii pregatita pentru orice ocazie si anotimp.

  2. Cateodata nasturii cad singuri si atunci ii punem pe o haina mai frumoasa si ii coasem mai bine. Depinde doar cati nasturi de rezerva avem atunci cand se desprind si cad fara ca nimeni sa ii auda. Atunci mergem la magazin si cumparam altii noi, cate un gram de fericire pentru un gram de nasture, cate un mililitru de uitare pentru fiecare gaura si cate un gand visator pentru fiecare impunsatura de ac.

  3. @hippo

    domnisoara, ce bine ca mergem impreuna la Praga, ai ocazia sa-mi cumperi mai multi nasturi fara sa-ti faci probleme daca imi plac sau nu.

  4. mie nu imi raspunzi ?😐

  5. nasturi=oameni … frumos. uneori pierdem nasturi fara sa ne dam seama, alteori sa rup, se ciobesc si se cer inlocuiti… e ciudat, dar exact asta facem si cu oamenii

  6. @alexandra

    stiu, sunt niste asemanatori izbitoare.
    mie mi s-a intamplat inclusiv sa ma lipesc de paltoane mult prea colorate cu cristale si paiete, pe care prezenta mea nu a fost niciodata observata.
    insa, cel mai mult cred ca doare cand cineva te coase intentionat pe mansete.

  7. ce bine ar fi daca ti-ai lua nasturii si mi-ai face o vizita!!

  8. si apoi m-am dus pe dincolo sa citesc ce-mi spui si m-ai lovit…

  9. Ce e mic, alb si sta pe pista de aterizare ?!

  10. @stefy
    si mie imi este dor, vin in vizita surpriza😛

    @radu
    un hipopotam sperios!

  11. @andraevs

    Am auzit ca ai avut un nasture mic, de tunica militara, pe care il tineai noaptea pe noptiera si iti veghea somnul lin de inginer.
    Intr-o seara, Spuky s-a jucat cu el si l-a inghitit. Nu a murit, fiindca Spuky este un erou, nu il doboara o bucata de metal gaurita.
    Acum esti fericit, ai gasit magazinul cu nasturi, dar fiecare impunsatura doare ca un regret.

  12. Ce-ar fi sa ne facem nasturi din toate bucuriile pe care le avem? In acest mod nu le-am uita si nici nu ar lasa sa ne fie frig cand alearga caini blanosi pe langa noi

  13. @Amonet

    Stii ce cred eu ca se va intampla?
    Ca vom vrea sa coasem cat mai multe lucruri, pana in momentul in care nu vom mai avea loc de altele noi. Singura problema reala este ca vom zdrangani la cea mai mica miscare🙂

  14. tot asa am descoperit si eu „rest my chemistry”🙂

  15. Eu am o mică obsesie cu nasturii :)) Am o cutie imensă în care am strâns tot felul de modele😀

    Deci, da. Toţi suntem nişte nasturi😀

  16. @Z

    si eu am o cutie cu multi nasturi, dar nu ii strang pe cei cazuti – caci ii pierd, ci pe cei care vin in pungulita cu majoritatea hainelor noi.
    mai am doi nasturi mari si albi luati de la paltonul unei matuse si as vrea sa gasesc costumul unui navigator sa colectionez si 2 bumbi aurii.


Lasă un răspuns

Categorii

