Postat de: cristina | Martie 3, 2009

dulcegarii

Fericirea trebuie conservata cateodata in borcane de 800, ca si muraturile – in camara, pentru toate zilele acelea triste, ploioase si vechi, cu miros de depresie, pierdute in cotidian si creionate in gri monoton, zilele cand neuronii lenevesc obositi printr-un colt prafuit al capului.
De ceva vreme cineva arunca in mine cu galeti de zambete si nu mai stiu unde sa le pun, am umplut deja toata casa si cele doua scorburi ale copacului de vis-a-vis, ma gandesc sa imi crosetez o pelerina din zambete care sa nu ma apere de ploi, ci de zile urate.
Cateodata mi-as dori sa am o pereche de manusi de copil cu care sa tin partile sentimentale ale oamenilor, ca sa fiu sigura ca nu ii ranesc cu atingerea mea, uneori mult prea aspra, sau alteori pur si simplu neindemanatica si o cutie de gheata in care sa-mi inchid impulsurile pe care nu le pot controla.
Fiecare om ar trebui sa aiba langa alt om, cu care, daca are o dispozitie dragastoasa, sa imparta o chesea de dulceata.


Responses

  1. fericirea nu trebuie pastrata, parerea mea. e mult mai important sa o constientizam si sa o pretuim, daca ne place atat de mult!

    pentru unii oamenii fericirea este compararea a doua stari de tristete. pentru altii tristetea vine ca si o comparatie a doua stari de fericire. depinde ce sistem de referinta doresti sa alegi si cat de usor realizezi ca de fapt esti fericit, sau nu!

  2. Un borcan de muraturi pentru domnisoara?

  3. @hippo
    2 castraveti, va rog!

  4. BOMBONICA DE BUMBAC !!!!

  5. …şi în sticle de sifon. Ca să o bem apoi din pahar şi să ne rămână bulele de fericire în stomac🙂

  6. @Z

    si sifonul sa-l amestecam cu sirop de brad, ca fericirea bulelor sa fie sub forma de con!


Lasă un răspuns

Categorii

