Postat de: cristina | Februarie 19, 2009

violent blues

Ninsoarea transforma lumea intr-un fuior.
Stau posaca la birou si imi inghesui privirea pe un fragment de geam, gandindu-ma cum afara se aud trosnind sub ghete mii de ace de omat si cum se topesc pe fata, unul cate unul, fulgii de nea. Totodata, nu stiu ce sa simt, sau, mai corect – dupa ultimele hotarari privind natura sentimentelor mele – ce sa imi impun sa simt.

Sa fiu nefericita, caci luasem hotararea sa aduc primavara in suflet… sa imi desenez un soare mic pe geamul de la balcon si o papadie cu creta colorata pe asfalt, care sa ramana pe talpile pantofilor cat mai multor oameni. Sa plimbe inconstienti o parte din fericirea mea. Cum pot sa fac toate astea acum, cand fereastra alba este in vadita discordanta cu gandurile mele colorate si nu pot sa imi  mangai sufletul ca astazi este un pic mai cald, fiindca se apropie primavara…

Sa fiu trista, fiindca Craciunul trecut a fost steril si mai putin autentic fara zapada, iar copiii nefericiti. Unde era ninsoarea cand aveai nevoie de ea in orasul de beton gri, cand nu avem nici gura sobei, nici ceaiul cald cu miere si aroma de macese, doar un folder cu Nicu Alifantis din care ascultam obsesiv „Decembre”, ca un basm pe un disc zgariat. As putea sa imi induc artificial in suflet un mic Craciun perfect, dar minciuna ar fi evidenta, deoarece nu am de unde sa cumpar vasc sa il atarn de lustra.

Sau as putea pur si simplu sa fiu fericita, caci ninge, iar omatul acopera toata murdaria si aduce liniste.

Zau ca nu stiu…


Responses

  1. ,,Totul mi se încurca în memorie. Stiu numai ca am vrut sa scriu ceva despre un om singur,
    nemaipomenit de singur.”

  2. @violeta how come? =\

  3. @violeta wow. iona. un sir infinit de burti :<

  4. in toate aceste halucinatii cerul iti apare in vanilla, sau esti doar obosita, si iti doresti sa dormi, sa dormi foarte mult?!

  5. Da, iarna e alba. Iar prima ninsoare, mai ales daca vine pe dupa+amiaya seara e frumusete absoluta. Iti vine sa saruti orice femeie vezi in fata.

  6. @Felix-Gabriel Lefter
    Dar asta ar insemna sa topesti fulgii de pe buze…


Lasă un răspuns

Categorii

