Postat de: cristina | Februarie 2, 2009

ganduri-randuri

Mergeam astazi la metrou ascultand un sunet armonios, o combinatie stranie de zgomote cu vibratii subtile, si aveam o senzatie de bine.
Ma temeam ca daca intru in consonanta, o sa aud ceva plin de sens.

In ultima vreme relatia cu mine este una disfunctionala.

Mi-as scrie mare cu markerul pe frunte:  „criza”, dar nu il am in geanta.  Si pun pariu ca toata lumea s-ar uita la mine si ar crede ca promovez sincope ale societatii capitaliste. Cand de fapt singura criza este cea dinauntrul meu. Criza care a devenit o manifestare patologica, datorita frecventei cu care o reamintesc, si a ajuns sa-mi fie sila de mine. Reusesc sa-mi explic foarte bine angoasele si sa convietuiesc cu ele in termeni literari, dar nu am taria sau vointa sa le strivesc, ca pe un gandac scarbos. Am in minte o galerie de personaje ciudate, unele grotesti, altele doar jenante cu care imi beau cafeaua in fiecare zi si pe le vad jucand intr-o piesa care imi provoaca un sentiment ciudat, initial insuportabil, dar cu care sfarsesc prin a ma obisnui. Am sfori si manusi de papusar, dar nu eu controlez spectacolul ci papusile ma trag in toate directiile. Cum? Nu ma stiti? Sunt fata care tremura pe strada, ale carei maini merg inaintea corpului, pe jos. Matur cu parul pamantul. Am noroi pe pantaloni. Vreau sa tip sa urlu si sa scuip doar fiindca fragmentele eu-lui meu nu se mai lipesc cu nimic, ca leacul pentru vointa de fier este necunoscut. Ca scriu platitudinile astea nenorocite.

Mi-am creat alt blog. Asta fiindca simt ca aici m-am plafonat, ca mi-am impus niste standarde care m-au falimentat si care imi rapesc din naturalete si frivolitate.

S-a terminat melodia si in jurul meu vocile se sfarama in impulsuri si sunt zdrentuite in interferente.


Responses

  1. asta e din seria, am o viata, doua personalitati (si o dezvolt pe a treia), patru bloguri, cinci amante, sase insuccese in dragoste, o mie de vise …. spuneti voi unde sa ma opresc…..


Lasă un răspuns

Categorii

