Postat de: cristina | Ianuarie 15, 2009

faliment

De ceva vreme simt ca mintea mea este captiva intr-un spatiu 2D, inchis ermetic, ca un frigider.
Ca spectrul culorilor s-a redus bipolar la #FFFFFF si #000000 .
Descopar in mine fisuri si limitari ale trupului si ale mintii.
Este iarna si nu imi mai place.
Vreau sa plec de aici si traiesc numai pentru acele clipe cand simt toata existenta o melodie, cand toate cioburile fiintei mele, toate lacrimile nevarsate si toate presimtirile de fericire pe care le-am avut sub ceruri de vara, s-au adunat si s-au topit intr-o convergenta de unde electromagnetice.
Iar voi sa le prindeti cu antenele de la televizoare.


Responses

  1. Ce rost ar avea viaţa dacă ar fi tot timpul aşa cum ne-am dori? Ce farmec ar mai avea momentele alea de extaz electromagnetic presimţit?🙂

    Şi da, ştiu că „e uşor să spui asta„, dar şi ce-ai scris tu e uşor să spui. Nu?

  2. Viorel, hey, ideea este alta.

    Ma simt atat de consumata de cotidian, dezgustata de monotonie, ca mintea mea se simte cateodata precum un „hoit” si ma gasesc in multe instante incapabila sa interactionez cu cei din jur.

    Asa ca, mi-as dori ma degraba sa fug de aici, sa ma izolez, decat sa ma simta cei apropiati ca am ajuns la trairi apropiate de platitudini.
    si daaaa… mi-ar placea sa am televiziunea mea, pe postul cu inregistrari, pana cand imi revin.

    ps: frumoase fotografii la tine pe site🙂

  3. dar gandindu-ma mai bine, mie imi este de fapt cel mai dor de frecventele mele, cu bune si rele.
    iar stilul posac si absent… sper sa plece.

  4. Nu ştiu cine e Victor, dar aş vrea să aflu.🙂

    Amintirile rulează oricât de mult vrei în sufletul tău, Cristina… Şi interacţiunea sporită e de fapt cheia spre o stare în care să nu mai ai nevoie de ele. Chiar dacă de cele mai multe ori vei fi dezamăgită sau cel puţin plictisită, viaţa de acum, de azi, din acest moment merită mai multă atenţie decât orice alt punct din continuum-ul spaţiu-timp.

    Şi de plăcut place stilul, altfel n-aş fi comentat. Eu cu ideea din spate am o problemă şi de-aia sunt curios.

  5. P.S.

    Mulţumesc pentru apreciere. Nu (mai) sunt profesionist, mă scârbeşte mediul de fashion şi fotografie din România, dar este şi va rămâne cea mai mare pasiune a mea, pe lângă alte 2-3 aproape la fel de mari.

  6. thx god for mulligans, Viorel.
    yes, i know the drill, dar ma supar cand ajung la fundul sacului sau pur feminin din partea mea poate imi place din cand in cand sa ma alint. pana la urma, pe blogul asta incerc sa tin o cronica a starilor mele interne, in forma lor neprelucrata.

  7. Foarte sănătos din partea ta…🙂
    Şi curajos pe deasupra.

  8. hai frate!

  9. @andraevs sunt femeie!
    nu am cum sa fiu simpla…

  10. nu te mai minti! esti INGINERA :p

  11. @andraevs

    da vas. sunt coplesita de aceasta onoare magulitoare si de asta simt nevoia sa imi complic viata in mod constant si continuu!
    multumesc ca ai venit cu lanterna in viata mea.


Lasă un răspuns

Categorii

