Postat de: cristina | Decembrie 31, 2008

Ce-ai face dacă nu ţi-ar fi frică?

lupulcelrausibaiatulmicsifricos

Dragos Bucurenci a dat o leapsa, pe care Manafu (interceptat via Twitter) a transmis-o tuturor.

Asa ca am iesit si eu cu fricile pe taraba, in fata blocului.
Cam frig pentru a etala cutii mari, mai noi, mai vechi, in care stau stinghere sentimente ce imprima prudenta si resemnare. Macar daca gerul ar putea ingheta definitiv unele din ele. Cred insa ca voi mai avea nevoie de cateva cutii, cum deja imi este teama ca am racesc….  heh…  frica este un sentiment pagubos pentru un mic comerciant stradal.

Ce as face eu daca nu mi-ar fi frica?!… Hmmm..

– m-as indragosti mai des, chiar de lucruri total inutile
– as cobori partia in cristiane indraznete, as renunta la stilul personal „safe mode” incovoiat ca un baston batran si elastic ca o fidea inghesuita intr-o farfurie mult prea mica. extrem de obositor in acelasi timp
– m-as imprieteni cu avionul si as zbura in fiecare sfarsit de saptamana cu pasarile mecanice low-cost. singura, daca nu gasesc adepti la fel de curajosi. frica aceasta vine la pachet cu cea de a cadea in capcana insurii idealului comun de a renunta la slujba pentru a pleca hai-hui prin univers
– mi-as cumpara pantofi cu toc, iar de la cei aproape doi metri insumati as incepe sa privesc dincolo de linia orizontului
– as arde cutia cu compromisuri si m-as elibera de toate reziduurile sufletesti
– nu as mai ascunde vina sub covor. mi-as recunoaste mai des si mai sincer greselile in loc sa incerc sa le „repar”. da, as ascunde cutia cu plasturi, macar pentru o perioada. pe urma i-as folosi numai pentru bataturile de la picioare
– as interoga mai mult prezentul, trecutul si viitorul stiind ca exista posibilitatea ca descoperirile sa ma doara
– as inchide toate fabricile de artefacte artificiale dinauntru meu, as pastra doar prietenii pe care ii ghicesc eu ca nu se vor plictisi de mine niciodata
– as descoperi chipul interior facut dupa asemanarea celei ce pot deveni
– as incepe sa plantez morcovi

Traiesc in haos. Trebuia sa imi impart taraba in doua sectiuni: cea cu frici generate de instinctul de autoconservare dus uneori la paroxism, si cea a fricilor de societate. Lasa, data viitoare…

Add-ons (fiindca ideile bune pot sa isi faca aparitia si mai tarziu)

10.01.2009 – m-as duce la un notar sa semnez ca in cazul unei morti tinere si neanuntate toate organele mele sa fie donate


Responses

  1. mi-as recunoaste mai des si mai sincer greselile in loc sa incerc sa le “repar”.

    this one gives me the creeps. probaby because i find myself in it as well.

  2. daca nu mi-ar mai fi frica n-as mai simti nevoie sa ma testez deci n-as mai atarna de coarda , n-as mai cobori sinucigas pe partie, n-as mai manca kaiser expirat si n-as mai tremura cand ea nu imi raspunde la mesaje. viata ar suge

  3. […] bogyblog.info, dugy.eu, brontozaurel.blogspot.com, junkb0x.wordpress.com, manafu.blogspot.com (doar raspuns la leapsa), inconstantin.ro, alexandru-petras.com, […]

  4. […] de mult in ultima vreme de frici, mi-am adus aminte de un post mai vechi, mai actual ca oricand – “Ce ai face daca nu ti-ar fi frica?” . Raspunsul la leapsa, pe blog la Bucurenci – “Daca nu mi-ar fi frica?”. Uite, ce […]


Lasă un răspuns

Categorii

