Postat de: cristina | Decembrie 6, 2008

Sindicatele ameninta!

Buna seara!

Acesta este un apel public. Daca cineva a gasit leacul pentru insomnie, plictiseala, dezamagire, lipsa de chef si/sau singuratate, sau macar se confrunta cu unul din fenomenele de disfunctionalitate nocturna enumerate mai sus, va rog sa ma contactati. De asemenea, astept oferte pentru masini performante de macinat ganduri, ofer la schimb un caracter din world of warcraft (nivelul 80), cinci ani de politehnica, un job la banca, doua melodii si o fiere stricata. Va multumesc. 

Si pentru ca vine Mos Nicolae in seara asta, m-ar interesa, printre altele, tehnici de rejuvenare a anilor ofiliti, cred ca vreau inapoi fiecare moment pe care l-am lasat sa treaca voit si gol..  


Responses

  1. Stiu eu raspunsul😛. Dupa luni in care nu mai calcasem intr-un club, am fost sambata in X, nu dau nume si sincer m-am simtit asa de bine ca duc viata asta asa de plictisita si monotona.🙂 M-am ingrozit ce am vazut. Bordel in toata spendoarea. Precizez ca nu am fost in club XXX🙂.

  2. Ma rog, evacion, nu ajuti fata.

    Ditto, sister, ma uit la tine si ma vad pe mine, apoi tip si ma trezesc din somn si, pfiu, a fost doar un cosmar. Sau nu. Ideea e sa faci chestii care te entuziasmeaza. Iesiri in oras, chiar ocazionalele lucruri frivole insa care iti curata creierul (cum ar fi mersul in clubul X🙂 ), concerte, o carte, o betie, sa dansezi cand ai chef, iesiri cu fetele sa-ti iei lucruri de pisi daca asta te face sa te simti mai frumoasa, chestii de-astea.

    Asta incerc sa fac eu. Eu, care n-am viata. Dar caut. Ribbit ribbit.

  3. da. am gasit leacul. nu, nu pot sa ti-l ofer. lucrul asta se coafeaza me matzul si creerul fiecaruia.

  4. fa si tu o analiza, ceva.

  5. da’ cu load testu ala cum ramane ?

  6. Poate nu e nimic de regretat. Doar o veche prejudecata incearca sa ne regleze timpul ca o sucesiune de momente semnificative care converg catre un sens. Viata noastra ar trebui se se acumuleze in marginea propriilor realizari, inspirandu-ne sentimentul implinirii de sine. Dar momentele goale, vidate de dorinte sau, dimpotriva, saturate de asteptari inselate sunt la fel de importante. Timpul noastru se compune la fel de mult si din absente, din ocazii ratate, din clipe pierdute. Neimplinirile contribuie la formarea noastra intr-o masura la fel de mare. Poate tocmai lipsa continuitatii e ceea ce ne caracterizeaza. Poate …


Lasă un răspuns

Categorii

