Postat de: cristina | Octombrie 27, 2008

untitled

„… – Te iubesc,repeta ea. te implor, tine-ma cu tine din mila.

imi strangea frenetic genunchii in brate in timp ce cu lovituri de picior o respingeam spre usa, prefacandu-ma ca hotararea mea e de nezdruncinat. Vroiam sa vad pana unde poate merge o femeie indragostita in pozitie de inferioritate; din rugamintile, din implorarile ei scoteam tone de vanitate si-mi umpleam pieptul ca un pasa. Plansese inca mult timp, pe jos, cu fata in mocheta, cu mainile tremurand, descarcand o durere nesfarsita.
Am asteptat sa se atenueze criza si am pus pentru intoarcerea ei conditii draconice: ceream sa ne vedem mai putin, sa ma lase liber si sa umblu cu cine vreau, sa inceteze sa-mi mai umble prin lucruri si scrisori. Accepta cu un aer coplesit.
[…] – Nici o suferinta venind de la tine nu poate egala suferinta ce mi-ar pricinui-o pierderea ta.
Ascultam aceste cuvinte fermecat, nebanuind niciodata ca aceasta femeie ma iubea cu asemenea putere de convingere. I-am raspuns:
– Ai face toate astea pentru mine? Gresesti; drama, vezi tu, e ca ma iubesti prea mult, mult prea mult. Pentru ca nu ai cu ce sa te ocupi, nu ai o munca in care sa te implici. Pasiunea ta ma incurca. Nu stii ca dragostea nebuna este un mit opresiv creat de barbati ca sa le aserveasca pe femei?….”

cu multumiri lui Pascal


Lasă un răspuns

Categorii

