Postat de: cristina | Octombrie 11, 2008

Error 404

Uit. Imi uit gandurile. Mi-ar placea sa am un Recycle Bin al tuturor gandurilor care le-am avut pana acum si le-am uitat. Sa le gasesc acolo, mototolite si ingalbenite si sa ma bucur de ele ca de niste mici comori.

Si nu numai ca uit, dar.. ma joc cu ele si le incurc.

De ce de fiecare data cand cunoastem pe cineva nou si impartasim bucati din noi ne aducem aminte de noi insine? De ce ne intristam cand ne dam seama ca nu mai stim cine suntem? Am incurcat eu oare cutiile in debara si m-am ascuns pe mine in bezna? sau am pus cumva cutia altcuiva mai in fata si am uitat sa pun ce era bun in a mea, si am indesat acolo, desi nu mai era loc, doar fiindca puteam si ma maguleam prosteste ca tie iti place de mine oricum? Este cutia in care imi este frica sa ma uit. Cu siguranta sunt si parti bune din mine acolo, dar o sa ma murdaresc pe maini cand am sa le caut. A mea, pe vremea in care aveam grija de ea, era ordonata, si NU aveam voie sub nici o forma sa inghesui lucruri rele. Pentru cutia mea eram cea mai puternica. Acolo… acolo insa este un haos. Si imi este atat de frica sa cotrobai inauntru, fiindca cu siguranta o sa ma sperii si o sa vreau sa fug. Miroase de aici a compromis, desi este ferecata.

Este dezordine in debara. Eu sunt sclava dumitale. De ce nu m-ai batut cand ai vazut ca mi-am incurcat cutiile? Ca o neglijez pe a mea? Altfel dai in mine din toate mizeriile. Ca arunc guma de mestecat pe geam, de exemplu. Mi-am pierdut gandurile, cele care imi dadeau proeminenta si contur. M-am pierdut pe mine. Ma simt atat de absenta incat mi-e teama ca intr-o buna zi o sa dispar de tot. Pfuf.


Lasă un răspuns

Categorii

