Postat de: cristina | August 21, 2008

BUY ME!

dar vreeeee… eeiii eeeeeiii.. i
vrei?

hey, stai, tu nici nu stii despre ce este vorba aici..
…..
nu? nu, vrei?
…..
de ce? iti este teama?
….
ah.. stai un pic. hai sa iti explic eu.
te superi daca te iau mai de departe. Nu vreau sa te sperii.
….
….

Vezi tu, in seara asta m-am gandit sa ma scot la licitatie. Si sa donez toti banii unui azil de batrani. Sau unui camin de orfani. Nu m-am hotarat inca. Ce ciudat.

Trebuie sa-mi anulez intr-un mod oarecare memoria si toate sentimentele care incearca sa se lipeasca in mine. Toate afectiunile durabile, toate regretele si toate nazuintele ce se dilata pe o perioada mare de timp, ce ma impiedica sa traiesc, ma incurca si imi ingreuneaza existenta. De ce sa mai imi aduc aminte si de ce sa mai incerc sa umplu trecutul sau sa anticipez viitorul printr-o tot atat de nesfarsita serie de ganduri?
Este inutil sa mai simt ca am posibilitatea continuitatii cu progrese de aspiratii, transformari de sentimente si adancimi de regrete. Inutil.

Ma vand. La kilogram, la metru, la bucata, la ce vrei tu! Ma vand pe mine.
…..
Nu te mai uita asa la mine. Nu ai auzit tot. Ma judeci?

Mi-am redus valoarea la simple stari subiective. Si simt ca nu mai am ce arunca. Nimic nu ma mai apasa din afara, sunt o existenta pentru care nici moartea, nici viata nu mai pot avea o semnificatie. Ajuta-ma sa ma dezbrac de ultima legatura cu lumea asta.

Stii, nu? Ca pot sa te vrajesc foarte frumos? Da. Cu ochii astia. Si pe ei ii vand…
….
La kg? Nu. Dar as putea sa le fac un book elegant, colorat.. ah’ si chiar sa citez din Bruckner, cum scrie el in toate cartile lui „vedeam in ochii ei numai reflexia urmatoarei femei…”. da. As putea. Dar nu am sa o fac.

Vreau sa licitezi pentru mine. Cat? Cat poti…Coffee? Anything?! Stii ca.. daca ma iei.. nu o sa ajungi niciodata ca mine.

Stau cu cadravrele trecutului si sunt singurul cadravru al viitorului.

Ei, uite. Asta sunt eu.
Ma iei. sau nu?


Responses

  1. veche asta cu buy me cand esti sold out :p


Lasă un răspuns

Categorii

